O projektu
Rosťa, zakladatel projektu „Svět Bublin“, je velmi sympatický someliér, který učí lidi zamilovat se do světa šumivého vína. I přesto, že je velkým profesionálem ve svém oboru, tak se nebojí prezentaci vín přednášet ve velmi uvolněném a lidském duchu s nádechem humoru. Svět Bublin je tu od roku 1999. Pořádá ročně mnoho školení, degustací, eventuálně, kurzů, díky kterým stále více lidí v ČR ulívává na bublinách.
Proto jsme byli v Kreativiu velmi rádi, že redesign loga svěřil do rukou nám. Původní logo bylo zastaralé, příliš detailní a hlavní symbol nebyl ve vektorové kvalitě, což klienta omezovalo v tom, že byl nucen logo využívat pouze na bílém podkladu a v omezené velikosti. Cílem bylo vytvořit funkční logo, které ponechává základní prvky z původního loga, ale zapojí myšlenku „Svět Bublin“. Výsledkem je logotyp, který tvoří skleničku s prstencem. Prstenec je metafora k „Svět“, tedy, že se kolem skleničky vše točí. Šumivé víno uvnitř skleničky je dynamické, ale neobsahuje žádné bubliny, pro lepší využití u malých formátech, kde by se detaily (bublinky) ztrácely. Typografie (písmo) skvěle ladí s celkovým konceptem značky a oproti konkurenčním značkám logo velmi vyniká. Logo nemá žádné omezení, je skvěle responzivní pro mnoho využití a adaptabilní pro jakýkoliv podklad.
Vyjádření od klienta:
“Rychlost, kvalita a dobrá komunikace, určitě doporučuji za své projekty spokojenost.”
- Rostislav Škaroupka - Svět Bublin